Nabídka zaměstnání
Specialista online marketingu
Cestovní kancelář Alexandria hledá pracovníka/pracovnici na pozici SPECIALISTA ONLINE MARKETINGU. Pozice je vhodná i pro studenty hledající praxi a budoucí uplatnění, je však nutná časová flexibilita.
Náplň práce
- příprava a tvorba podkladů pro online kampaně,
- správa sociálních sítí,
- monitoring návštěv a konverzí webových stránek, Google Analytics, statistiky, rozbory, analýzy
- plánování, příprava, správa, analýzy, vyhodnocování veškerých online marketingových aktivit,
- správa PPC kampaní,
- další marketingové aktivity.
Požadujeme:
- min. SŠ vzdělání,
- pokročilou znalost MS Excel,
- samostatnost, kreativitu, analytické myšlení, dobrý psaný projev,
- správcovskou znalost sociálních sítí,
- pokročilou znalost práce v Google Analytics a Google Adds,
- základní znalost HTML,
- znalost práce v graf. programech,
- zkušenost s plánováním a správou kampaní a praktické znalosti SEO výhodou.
Nabízíme:
- samostatnou a kreativní práci,
- zázemí stabilní firmy s třicetiletou historií,
- dobré platové ohodnocení,
- příjemné pracovní prostředí,
- pracoviště na centrále CK Alexandria v centru Prahy.
Životopisy s žádostí o přijetí s uvedením pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: marketing@alexandria.cz.
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od obdržení životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici. Nástup možný ihned nebo dle dohody.
Asistent/-ka vedení společnosti
Cestovní kancelář Alexandria hledá zaměstnance na pozici: Asistent/-ka vedení společnosti.
CK Alexandria působí na trhu více než 25 let a patří mezi největší české cestovní kanceláře. Zabýváme se především dovolenou pro rodiny s dětmi, máme širokou síť klubových hotelů a spokojenost zákazníka je pro nás prioritou. Na centrálu v Praze hledáme novou kolegyni (kolegu), která by doplnila náš přátelský tým.
Náplň práce:
- office management, administrativa, vyřizování korespondence a telefonátů
- zajištění bezproblémového chodu kanceláří a zasedacích místností (nákup kancelářských potřeb, péče o návštěvy, občerstvení, …)
- podpora členů vedení společnosti, asistentská činnost
- správa Alexandria Bonus Klubu vč. komunikace s členy Klubu
- průběžná kontrola a aktualizace dokumentů v klientské sekci
- správa cestovního pojištění a vedení související administrace, komunikace s pojišťovnou
- samostatné plnění ad hoc úkolů
Požadujeme:
- minimálně středoškolské vzdělání
- výborná komunikace slovem i písmem v českém jazyce
- znalost práce na PC (Word, Excel, Internet, E-mail)
- komunikativní osobnost s příjemným vystupováním
- flexibilitu a dynamičnost
- organizační schopnosti
- proaktivní a zodpovědný přístup, pečlivost, spolehlivost, loajalita a samostatnost
Nabízíme:
- zajímavou, samostatnou a různorodou práci
- příjemný kolektiv
- příjemné pracovní prostředí
- pracoviště na centrále CK Alexandria v centru Prahy
- zázemí stabilní společnosti fungující na trhu více než 25 let
Životopis a motivační dopis s označením pracovní pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: nina.sotirova@alexandria.cz.
Vybraní uchazeči budou pozvání k osobnímu pohovoru. Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od zaslání životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici. Nástup dle dohody.
Produktový manažer - destinace Bulharsko
Náplň práce:
- Příprava produktu a komplexní podpora jeho prodeje
- Celková operativa
- Příprava a tvorba katalogu, příprava nabídky na naše internetové stránky
- Zadávání dat do rezervačního systému, kalkulace cen, příprava last minute nabídek
- Příprava podkladů pro inzerci a propagaci
- Řízení prodeje, tvorba nabídek
- Podpora prodeje - školení prodejců
- Analýza a průzkum trhu, sledování konkurence
- Spolupráce s průvodci či s partnery v destinaci
- Příprava podkladů pro řešení reklamací
- Organizování informačních cest
Požadujeme:
- Středoškolské / vysokoškolské vzdělání
- Výborná komunikace slovem i písmem v českém jazyce
- Znalost anglického jazyka, znalost bulharštiny vítaná
- Pokročilou znalost MS Office (Word, Excel a PowerPoint)
- Koncepční a analytické myšlení
- Organizační a vyjednávací dovednosti
- Samostatnost, časovou flexibilitu, vyšší míru odolnosti vůči stresovým situacím
- Vysoké pracovní nasazení, chuť zvládat nové příležitosti
- Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
- Praxi v oblasti cestovního ruchu alespoň 2 roky
Nabízíme:
- Zajímavou, samostatnou a různorodou práci
- Příjemné pracovní prostředí
- Motivující finanční ohodnocení
- Slevy na dovolené
- Profesionální tým a přátelskou atmosféru
Pracoviště:
- centrála společnosti Alexandria, Španělská 2, Praha 2 - Vinohrady
Nástup:
- dle dohody
Důležité je pro nás zejména nadšení pro práci a chuť učit se novým věcem. Vše ostatní Vás rádi naučíme!
Žádosti se strukturovaným CV zasílejte na adresu nina.sotirova@alexandria.cz.
Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od zaslání životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici.
Odesláním životopisu souhlasím se zpracováním a uchováním veškerých mých osobních údajů společností Alexandria, a.s. Osobní údaje budou zpracovány v souladu s rozhodnutím Komise EU ze dne 15. června 2001 a zákonem 101/2000 Sb. Tyto údaje poskytuji společnosti Alexandria, a.s. výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání a to na dobu výběrového řízení, nejdéle však na 3 měsíce od jejich zaslání. Kdykoli můžete požádat společnost Alexandria, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů.